سه شنبه 2/3/85در تاریخ سه شنبه 2/3/85 مجمع عمومی فوق العاده موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص شهرستان آبیک ( محاب ) جهت تغییرات در اساسنامه و نام موسسه در محل موسسه و با حضور اکثریت مدعوین برگزار گردید . در این جلسه خانم فاطمی مدیر عامل موسسه به بیان دلایل برگزاری این جلسه پرداختند و موارد پیشنهادی تغییر در اهداف مندرج در اساسنامه و عنوان موسسه را برای حاضرین اعلام نمودند . پس از تبادل نظر حاضرین در رابطه با دستور کار جلسه ، تغییرات در اساسنامه و همچنین نام جدید موسسه به رای گذاشته و مورد تایید و تصویب حاضرین قرار گرفت .

مصوبات :

نام موسسه به ” موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص و نیازمندان آبیک (محاب) تغییر یافت . (ماده 1 اساسنامه)

اهداف موسسه : شناسایی و تشکیل پرونده برای بیماران خاص و صعب العلاج بی بضاعت و اقشار نیازمند جامعه و ارائه خدمات در ابعاد بهداشتی ودرمانی ، اجتماعی و حمایتی در حد توان و امکانات . موسسه در صورت دارا بودن امکانات میتواند ارائه خدمات فرا شهرستانی به هموطنان نیازمند و بیمار در هر نقطه ایران عزیز داشته باشد انشاءا… (ماده 8 اساسنامه)

ضمنا” در راستای توسعه زمینه مشارکت پذیری کلیه آحاد جامعه و تقویت بنیه مالی موسسه در جهت درمان و کمک به بیماران و نیازمندان ، موسسه مجاز خواهد بود نسبت به چاپ آگهی های مطبوعاتی و تیزرهای تلویزیونی اقدام لازم معمول دارد .

1385-03-02